23 Şubat 2015 Pazartesi






BİR TEKLİFİM VAR YAKLAŞ BİRAZ


Ağlanacak halimize gülüyoruz. Hep bu şekil kendimizi motive ediyoruz anlamadım ki ben bunun sonu nereye varır. Aslında hiçbir şeyin bir yere varacağı yok ama insan bekliyor şakacıktanda olsa. Şimdi bir insan mesela okula neye sebep gider yahut okula gitmek için neden para verir.  Aman bana ne yahu ne hali varsa ben görmeyeyim. Benim asıl söylemeye çalıştığım şey  "sen şarkı söylediğin zaman mevsimler değişir gibi kımıldardı içim" bundan başka şey değil M. Nurettin Amca . Benim sesim güzel değil ama sana ram oldum yetmez mi ? Zaman biraz şiir biraz gece biraz kar . Bir tren ise sessizliğe doğru çuf çuf hareket ediyor. Bir bavulum olsaydı eğer bir gidecek yer seçebilirdim aslında ama benim bir bavulum yok ve benim aslında gidecek bir yerimde yok. Ben beklemeyi seviyorum galiba onu anladım. Ben tam olarak ne yazıyordum onu unuttum  ipin ucu kaçmış yine bir yazamadım ne yazacaksam neyse bu seferde olmadı başka güze. Sadece bir teklifim var gelin bu kez ağlanacak halimize ağlayalım essahtan.  

E yine ben bir şey demedim bari imdada bir şiir yetişsin bir yazı bekleyenlerin umduğunu bulmadığını şiir teselli etsin.


Bir gün baksam ki gelmişsin.. 
Gülüşünde taze serin bir rüzgar 
Ellerin yine eskisi kadar güzel 
Çiçek açmış dokunduğun bütün kapılar..  Yavuz Bülent BAKİLER 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder