8 Şubat 2015 Pazar








                                     ŞİMDİ KALKIP DESEM Kİ MEVSİM YAZ

Gecenin bir vakti ismini ifşa etmek istemediğim bir müzik ile selamlıyorum münzevi hayatları,

Zamanın beşiğinde sallanıyoruz perişan bağrımızla, konuşmak marifet değil ki. Yüreği olan çıkıp sussun bakalım. Caddeler benim içimden geçiyor solgun koşturmalarla.
Sıkıldım.
Gitmek makul gibi.
Herkesin çok bilmişliğinden geliyorum eve
Kızlar ve erkeklerin döviz kurları ile akrabalıkları var he hey
Biriktirmeyin arkadaş bir şeyler-içinizde-cebinizde şeytandan gelmedik ademden gelmeyiz kesin bilgi yayalım
Şimdi bu yazı çok saçma geldi bana okuyunca ama olsun şimdi kalkıp desem ki mevsim kış bunu kim önemser.

Bir şiir terbiye etmeli okuyanı derim ee ben bir şey söylemedim bari şair söylesin.

...

Uzun sustum, ey durmadan konuşanlar 
Geçmedi üşümem 
Ben bir aşkın kar yağışından geliyorum... 

Şükrü ERBAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder